Fredag

Sitter här, helt slut efter veckan. Det var en tung helg förra helgen, men fortfarnade är jag grymt partysugen. Det var en tung och seg dag i måndags. Histioran och Naturkunskapen har nog aldrig varit så jobbig, som den var då. Amanda och jag hade planer för ikväll, men Amanda drog på sig feber och förkylning och vi var tvugna och ställa in vår partyrunda. Känner på mig att det blir utgång nästa helg istället.

Idag stod som vanligt dans på schemat, denna morgon cha-cha. Fia och jag skrällde och fixade stegen efter några minuter. Cha-cha är helt vår grej, till skillnad från buggen. Därefter bar det av till frisören. Klippning och slingning stod på programmet. Har dessutom bokat håruppsättning till studentbalen.

Nej, nu går jag och lägger mig! - Fy fan vad tråkigt jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0